021

88782368

021

88782368

جراحی زیبایی بینی ، روش باز یا روش بسته

برای جراحی زیبایی بینی ، روش باز یا روش بسته ، کدامیک بهتر است ؟ جراحی زیبایی بینی را می توان ، به دو روش باز و بسته انجام داد. تفاوت ظاهری این دو روش ، در این است که در روش باز ، برشی در ستون میانی بینی ، درست در خط وسط ، بالاتر از لب بالا ، داده می شود و در واقع ، بینی از آن جا باز می شود. در صورتی که در روش بسته ، این برش وجود ندارد و دسترسی به اسکلت بینی در جراحی بینی ، از طریق برش های داخلی انجام می شود.

جراحی زیبایی بینی ، روش باز یا روش بسته

 

برش هایی که برای کوچک کردن سوراخ ها و پره های بینی ، داده می شوند ، در هر دو روش یکسان هستند و در هر دو روش ، مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت اساسی جراحی زیبایی بینی ، روش باز یا روش بسته در چیست ؟

این تفاوت ظاهری است ؛ ولی اختلاف اساسی این دو روش ، در به کار گیری تکنیک های مختلف و میزان دسترسی متفاوت ، در بینی است.

تکنیک غالب در جراحی زیبایی بینی

هر کدام از این دو روش مزایا و معایبی دارند. انتخاب یکی از این روش ها برای بینی شما ، به ترجیح جراحتان بستگی دارد و موضوع حیاتی در تصمیم گیری شما ، تلقی نمی شود.

 

جراحی زیبایی بینی ، روش باز یا روش بسته

 

به طور کلی در طی دهه های اخیر ، به تدریج در تمام دنیای جراحی ، روش بسته کمتر مورد استفاده قرار گرفته و روش غالب ، روش باز است. اما این به آن معنی نیست که جراحی بسته ، کنار گذاشته شده است.

عامل موثر تعیین کننده جراحی زیبایی بینی ، روش باز یا روش بسته

تسلط و راحتی جراح برای رسیدن به اهدافش ، تعیین کننده روش جراحی است. معمولا تسلط به اسکلت بینی و قدرت مانورهای کامل تر برای اکثر جراحان ، در روش باز بیشتر است و برای بدشکلی های شدید ، انحراف های جدی و نیاز به اصلاحات بنیادی ، جراحی بسته ممکن است کارساز نباشد. در عوض روش بسته ، سریعتر و دارای زمان ترمیم کوتاه تری است.

 

جراحی زیبایی بینی ، روش باز یا روش بسته

 

راه دست یابی به بهترین نتیجه در رینوپلاستی

مسئله مهم رسیدن به بهترین نتیجه ممکن است. حالا ممکن است در یک بینی خاص ، جراحی باز و در بینی دیگری جراحی بسته ، بهتر باشد. همچنین ممکن است در دست یک جراح روش باز ، بهتر و راحت تر جواب بدهد و برعکس.

بنابراین شما ذهن خود را درگیر مسائل فنی و پیچیده ، از جمله روش های جراحی و تکنیک های آن نکنید ؛ بلکه بر انتخاب درست پزشک و آموزش و مشاوره صحیح و کامل ، متمرکز شوید.

توضیحات دکتر امراله حسینی در رابطه با سبک کار خودشان

 

پیروز و سربلند باشید.
دکتر امراله حسینی
25/4/1400

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات

دکتر حسینی